Проблеми ділового спілкування по телефону

perekladachСпілкування — це умова людського життя. Співтовариство — складніший процес встановлення й розвитку контактів між людьми, породжений потребами спільної діяльності і включає в собі обмін інформацією, сприймання і розуміння іншої людини.

Ділове спілкування — це обмін інформацією між людьми усередині організації, виконується для комерційної користі організації; сфера інформації в бізнесі; або функції, як офіційну заяву компанії.

Поле професійного спілкування тісно пов’язаний з питанням про технічну комунікації, хоча професійне спілкування охоплює більш широкий спектр навичок. Професійні комунікатори використовувати стратегії, теорії та технології для більш ефективного спілкування в діловому світі.

Успішні комунікативні навички мають вирішальне значення для бізнесу, тому що всі підприємства, хоча й різною мірою, включають наступне: листи, читання, редагування, говоріння, аудіювання, програмні додатки, комп’ютерна графіка та Інтернет-досліджень. Робота кандидати з професійним досвідом зв’язку, швидше за все, довести до організації складних перспектив на суспільстві, культурі, науці і технології.

Телефонна розмова — це вид усне ділове мовлення. Воно має значення в діяльності компаній, фірмових та державних, телефон забезпечує безперервний обмін інформацією незалежно від відстані абонентів.

Ділова телефонна розмова — це форма усного дистанційного ділового діалогу, здійснюваного за допомогою технічних засобів. Є невикористання таких важливих засобів невербального спілкування, як жести, поза, міміка, вираз обличчя, просторове положення співрозмовників. Тому для передачі нюансів розмови необхідна активізація словесного вираження, особливу увагу необхідно приділяти голосовим і мовним характеристикам: тональності, тембру, інтонації голосу, вживання грамотних мовних формул.

Для підвищення ефективності ділового телефонної розмови на різних його фазах можна скористатися нижченаведеними рекомендаціями та прийомами.

Основою телефонної розмови є поважність, ввічливість, доброзичливість, проведення бесіди, бажання швидко і ефективно вирішити проблему або надати допомогу для її вирішення. Важливо, щоб телефонна розмова провела у спокійному тоні і викликала емоції.

Проблеми комунікації в бізнесі, як правило, відбуваються від нерозуміння. Це часто призводить до ворожості і звинувачень. Визнаючи ситуацій, викликаних питань зв’язку на робочому місці, як правило, також включає надання допомоги співробітникам вирішувати проблеми, не звинувачуючи інших. Деякі проблеми виникають з використанням неефективних методів комунікації. Бідні уміння слухати, наприклад, може привести до непотрібного конфлікту. Проблеми комунікації витрачати час, гроші і продуктивность.

Успішні користувачі голосової пошти переглянути цю технологію в якості активу при роботі з іншими по телефону. І більшість клієнтів перегляду діючих користувачів голосової пошти як вчинені професіоналів, які є ефективними, чуйний і добре організовані. Неефективні пошти звички голосові може змінити сприйняття споживачів, поставити під загрозу відносини з клієнтами, ускладнюють вашу здатність продуктивно, виявити неорганізовані робочі звички і заохочувати телефонний тег. Неефективні пошти звички голосові може змінити сприйняття споживачів, поставити під загрозу відносини з клієнтами, ускладнюють вашу здатність продуктивно, виявити неорганізовані робочі звички і заохочувати телефонний тег.

У більшості промислово розвинених країнах, телефон є скрізь. Практично кожен бізнес стіл має один, і більшість будинків мають декілька. Все більше число людей мають мобільні телефони або автомобіль телефони. Телефони настільки добре видно і легко доступні, що це легко забути, що це не завжди було так, і що більша частина населення планети дотепер не розміщувати телефонний дзвінок.

Обширна у всьому світі телефонна мережа, в тому числі як дротяних і бездротових форм підключення-зробити прямого зв’язку між будь-якими двома людьми практично в будь-якій точці світу відносно швидко і легко. Більшість людей у більшості організацій або отримувати принаймні, один телефонний дзвінок, кожен робочий день. Насправді, типова людина, що працює в типовому бізнес витрачає приблизно дві години на день по телефону, так ефективні телефон використання може зробити велику різницю в індивідуальній продуктивності.

Як і у випадку інших каналів зв’язку, ефективне використання телефону вимагає розуміння переваг і недоліків телефонної використання та телефонних послуг, доступних через вашого постачальника послуг. Крім того, ви повинні бути знайомі з методами для розміщення та прийому викликів, для використання голосової пошти ефективно, і за використання стільникових телефонів і пейджерів.

Матеріали тут зосередитися на загальній телефонній використання та етикету. Для конкретних телефонних послуг, доступних у вашому регіоні, вам потрібно буде отримати у постачальника послуг.

Телефон також має ряд обмежень або недоліків. По-перше, тому, що це усне спілкування, домовленості, досягнуті по телефону, як правило, вимагають письмового подальших заходів, щоб забезпечити фіксацію такої угоди. Крім того, так як більшість з нас зараз працює виросли з телефонами та навчилися використовувати їх в чому так само, як ми дізналися інші форми усного спілкування, ми часто більш випадковий з його використанням, чим ми повинні бути.

Голосова пошта не усунув проблему телефонної тега, однако. У той час як він дозволяє залишити більш довгі повідомлення, ніж це можливо з типовими додому автовідповідачах, більшість повідомлень голосової пошти як і раніше вимагають додаткового спілкування, так люди можуть зрештою обміну серію записаних повідомлень, які можна було б оброблюваних швидше і з меншими зусиллями по електронній пошті.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>