Конфлікти, як наслідок порушення правил ділового спілкування

neporozuminnyaУ наш час,коли всі довкола мають проблеми,коли йде війна,не вистачає грошей на життя,зростає безробіття,люди нервують-конфлікти є досить частим явищем.

Розпочну своє ессе з того що існує ,досить молода, ціла наука конфліктологія-це наука,що вивчає всі існуючі види конфліктів,їх причини винекнення,форми вирішення,шляхи їх подолання. Завданням цієї науки є виділяти,вибирати щось нове з тих досліджень що проводятся та зауважувати найважливіше,для того щоб поглибитись у своїх фактах та знаннях,досить глибоко вивчати конфлікти.

Вивченням конфліктів займаются у таких науках як психологія,релігія,етика,філософія,соціологія. Кожна з цих наук виводить системи фактів,що є важливими для конфліктології та її розвитку,як науки. Предметом науки конфліктології є природа конфлікту,його місце у розвитку відносин між індивідами,способи вирішення,шляхи подолання виникнення конфліктів.

Найвідомішими авторами що вивчали тему конфліктів є Пристлі, Руссо,Вольтер,Кант,Арістотель,Монтескье. Також деякі вчені зокрема Зиков,Рау наголошували,що конфлікт має позитивний вплив на суспільство,за допомогою них вирішуєтся багато проблем. Нерівність у суспільстві,відсторонення недостовірної інформації,встановлення тісних зв*язків між людьми.

Саме поняття конфлікт означає зіткнення суперечностей,різних думок чи поглядів на предмет ,або явище.

Причинами конфліктів можуть бути:
-емоційний стан людини (психічний стан)
-різниця поглядів

Оскільки ми розглядаємо конфлікти у діловому спілкуванні,то важливим є нагадати,що ділове спілкування передбачає у собі виконання певних етичних норм наприклад:

-підлеглий перший вітається з керівником
-у діловому спілкуванні краще звертатись на «Ви» незалежно від статусу співбесідника
-бути привітним та ввічливим незалежно від настрою та самопочуття,від особистого ставлення до людини
-з повагою,терпінням і розумінням вислуховувати критику,та адекватно сприймати її. Тощо.

Конфлікти у діловому спілкуванні частіше виникають саме з приводу суперечності думок.
Нерідко до керуючого звертаються підлеглі з приводів малої заробітної плати,тяжкої роботи,відпусток. З боку керівника найчастіше звучать відмови з проханням зрозуміти,що їм теж важко. На мою думку це взагалі найчастіший конфлікт що виникає у роботі.

Вирішенням якого може стати такий психологічний метод,як «Вислухати,погодитись,відмовити». Керуючому потрібно вислухати уважно людину,пояснити що її прохання є реальними проте потребують часу для реалізації. (при цьому прохання уважно повторюється так,як це було сказано підлеглим).

Також приводом для тяжких конфліктів може стати дружнє спілкування у ділових відносинах. Адже багатьом друзям ми не можемо відмовити,змусити щось робити,якщо людина цього не бажає. Навіть якщо це вкрай необхідно у роботі. На мою думку у ділових відносинах дружбі не місце!Адже конфлікти виникатимуть,як у дружбі так і у справах. На це є безліч підстав, з цього може вийти лише негативний результат невірно виконана робота та пошкоджені доброзичливі стосунки.

Тому якщо у ділових стосунках ви знаходите ліпшого друга,то або потрібно припиняти справи,або не переносити свої близькі стосунки до них. Якщо ж так то можна залишитись у результаті конфлікту,як без роботи так і без друга.

При невиконанні правила «уважно слухати,не перебиваючи людину» також виникають не малі непорозуміння. Як у спілкуванні діловому,так і у самій роботі,адже це загрожує не лише репутацією «глухої» людини,яку цікавить лише вона сама,а й недочуванням задач,цілей,напрямків самої роботи,неправильним виконанням доручень,прохань.

Можна ввічливо пояснити людині,що вас просто не цікавить ця тема для розмови,не вистачає часу,або ж таки вислухати намагаючись зрозуміти чому саме до тебе звертається саме ця людина. Можливо без вашої допомоги може трапитись ще більше лихо у її житті. Нерідко саме особиста самотність людини,та відвернення від неї інших людей викликають дипрессії,суїцид та ще безліч страшних наслідків. Не забуваємо про ввічливість!

Великою передумовою до конфлікту є вислуховування критики. Усі люди завжди,у всі часи любили у першу чергу себе,а вже потім інших. У такі моменти раптової критики до себе,в людині різко знижується самооцінка,що звичайно ж їй не подобається. Так само критикуючи людину потрібно скористатися таким прийомом як «проекція на себе». Тобто запитати себе «-А як би я відчував себе на цьому місці?»Потрібно аналізувати свої слова та вчинки,аби не шкодити стосункам.

Частим конфліктом також можна назвати боротьбу за місце у справі. Звичайну людську заздрість,яка змушує людей робити вчинки,що створюють неприємні наслідки,великі,та гострі конфлікти. Розглядаючи ділове спілкування між людьми одного статусу такі конфлікти є найпоширенішими.

Це звичайний «природній відбір»,проте на мою думку потрібно не лаятись на пустому місці,а просто працювати,плідно і старанно,для того щоб стати найкращим у своїй справі,а головне сумлінно зайняти омріяну посаду. Досягати поставленої мети не за рахунок приниження іншої людини,пагубних вчинків стосовно неї через заздрощі,а через любов та повагу насамперед до себе,відчуття власної гідності та совісті. Перш за все у всіх справах,впродовж усього життя завжди потрібно залишатися Людиною.

Отже, конфліктів у діловому спілкуванні є дуже багато,на те є різні причини та різні шляхи їх вирішення. Але в першу чергу просто потрібно зважати на ті моральні правила які існують в суспільстві та етиці. Вчитися слухати себе,та оточуючих,приносити приємність та позитив. Розуміти,що всі люди рівні між собою,такими на створив Господь і ми повинні сприймати людей такими якими вони є. Створювати добро та ввічливість у наш не легкий час.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>