Бізнес процес та його етична складова

Моральна поведінка — це невід’ємна складова успішної діяльності, такі властивості як чесність, сумлінність та повага до інших завжди будуть приближати до успіху у відносинах з партнерами і колегами. Належна ділова поведінка завжди буде актуальною у всіх сферах ділових відносин.

Потрібно завжди акцентувати увагу на тому, щоб працівники компанії, постачальники, клієнти були повноправними партнерами в реалізації цілей. Клієнт в очах компанії має бути найголовнішим активом, так як без клієнтів будь-який бізнес втрачає сенс.Також потрібно не забувати про дотримання всіх юридичних нюансів, таких як правильно і зрозуміло складені документи (договори, акти, заяви, і т.д.) Це найчастіше впливає на партнерів по бізнесу, так як остаточне прийняття рішення відбувається під час підписання цих самих правильно і прозоро оформлених документів.

Значну роль в етиці бізнесу і підвищенні
ефективності праці відіграє менеджмент, важливою складовою якого є етика. При
прийнятті будь-якого рішення менеджер має пам’ятати, що він завжди є під
наглядом суспільства, яке звертає увагу на етику і на дотримання законодавства,
і це свідчить про те, що недотримання високих стандартів відповідальності може
призвести до невтішних наслідків.

Правила
ділової культури – Інструкції для належної ділової поведінки

Правила або кодекс ділової поведінки було створено для того, щоб дати змогу
всім працівникам і керівникам краще зрозуміти напрям потрібної поведінки для
успішної ділової діяльності в співпраці один з одним. Цей діловий кодекс був
побудований на законах і нормах загальноприйнятих норм етикету.Він містить в
собі організаційні принципи, які інспіровані основними цінностями засновниками
компанії та в яких повинні бути такі риси як наполеглива праця, чесність та
справедливість.

І не треба забувати, що постійна підтримка високих стандартів завжди
позитивно впливає на дух колективу, відношення клієнтів а також на обличчя
компанії.

Завжди потрібно звертати увагу на те, щоб зв’язки були реалізовані  чесно і гідно, також має бути постійне
дотримання законодавства і ділового етикету. Це стосується кожного
співробітника без виключення, і найголовніше, щоб цих правил дотримувалися лідери
компаній, так як вони найчастіше мають показувати приклад.

Ділові партнери – як
треба поводитися з діловими партнерами 

Зріст та успіх ділових партнерів є важливими для власної компанії. Це
забезпечує двусторонні взаємовигідні відностни.Якщо забезпечити ріст взаємовідносин між своїми
діловими партнерами, це може призвести до зросту своєї власної компанії, а
також до нових вигідних пропозицій в майбутньому. На рішення партнерів по
бізнесу може вплинути будь що, навіть релігійні погляди.

Антимонополістична і справедлива конкуренція

Конкуренція є, була і буде двигуном в прогресі в усіх сферах і не тільки
в бізнесі, так як відсутність конкуренції — це така собі зона комфорту, яка не
дає рухатись вперед. Конкуренція дає змогу не лише поліпшувати всі напрямки
діяльності своєї компанії, а й придумувати нові схеми досягнення цілі. Але
головним є те, що конкуренція має бути справедливою і дотримувалась всіх
законів.Це стосується підтримки своєї репутації а також майбутньої співпраці з
новими партнерами.

Незаконні платежі
Репутацію компанії не слід ставити під ризик такими
речами як

хабарі в держструктурах  та можливі
маніпуляції у відділі бухгалтерії.Це пряме порушення закону і всіх можливих
норм ділових відносин і етикету, що сто відсотків вплине на подальшу репутацію
компанії.

Відповідальність –  Оберігаємо активи
компанії
Слід пам’ятати про активи компанії, такі як
финансові і ітелектуальна власність. Цим речам потрібно забезпечити безпеку,
щоб бути конкурентоспроможними, так як при втраті цих активів відразу впаде
рівень конкурентоспроможності.

Відношення до працівників

Також треба звертати увагу на потреби
працівників, так як це один із інструментів компанії, робити комфортні умови
для праці і забезпечити всим необхідним. Від цього залежить атмосфера компанії
і, вподальшому, успіх,так як настрій особи завжди впливає на трудовий процес.

Підтримка атмосфери впливає на психічний стан
працівників, а без спеціальних психологічних знань цього досягти буде
тяжко.Найчастіше для таких завдань в компаніях є психологи, які завжди
проводять роботу з працівниками, щоб уникати психологічних перевантажень.

Підсумовуючивищесказане,слідвідзначити
важливу роль етикету в ділових відносинах. Від цього залежить рейтинг і обличчя компанії і цілком її майбутнє. Важливо зарекомендувати себе так, щоб підвищити свій рівень конкурентоспроможності, так  як пошук нових партнерів може принести і нові інвестиції. Але слід пам’ятати, що від етикету залежить успіх компанії, але не на сто відсотків.

Самим етикетом не вийдеш на лідируючі позиції, етикет краще використовувати в комплексі з іншими навичками, тоді шанси на зайняття місця лідируючих позицій зросте в декілька разів. Слід пам’ятати, що дотримуватися етикету потрібно не лише в роботі, але і в повсякденному житті, так як це впливає на розвиток особистості, належна поведінка може привабити багато цікавих людей в особисте життя.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *